Saturday, October 24, 2009

Tak Sehat

Semalam saya diserang resdung yang agak teruk
Makan ubat tapi tak berkesan
Last2 saya tido je

Pagi ni bangun aje dah rasa satu macam
Selesema dan sakit tekak
Oh no!!!! Jangan la datang pakej sekali
Lots of work waiting for me...
Bilik dah macam kapal pecah
4 hari takde kat umah...atas katil penuh ngan toto
Susunan barang2 pon dah tak menarik di hati
Perlukan satu masa yang tenang untuk mengemas
Malam ni mungkin...tanpa gangguan.

Saya juga sudah kembali menjadi "anak tunggal"
Tinggal bertiga je kat umah
Abang e-jump sekeluarga dah balik NZ
Takde dah suara nangis budak2
Takle nak berebut2 barang ngan Ryan
Dan...hidup kembali kebosanan...

Petang tadi dalam tak sehat pon
Saya meronda sorang2 kat Billion
Membeli biskut2 yang ntah hapa2
Bila nak makan pon tak tahu...
Rasa2 macam nak masak
Tapi tau aje la...kemalasan yang super duper

Malam ni saya akan buat skema jawapan soalan peksa
Ni tengah amek mood....

Mood oh mood...meh sini meh
Ala mucuk2 mood...kita wat keje ye mood

0 comments: