Sunday, October 11, 2009

Soalan Percubaan

Alhamdulillah
Hari ni Allah SWT permudahkan kerja saya
Akhirnya pencarian saya membuahkan hasil
Dapat juga koleksi soalan percubaan ICT 2009
Kat http://akademik2u. blogspot. com/

Lepas ni boleh la bahagikan soalan tu ikut bab
Pastu wat ulangkaji based on satu per satu bab
Lagi senang rasanya

Harap2 students saya ni dapat la A1 biarpon seorang
Untuk trial yang lepas ada 2 orang dapat A2
Kalaupon x dapat A1, harap deme dua ni maintain A2
Baru la semangat sikit nak bekerja

Tahun depan x tau la naseb saya camna
Tak tau la adakah saya akan mengikut kelas
Ataupon kelas 4C yang saya pegang sekarang dapat kat cikgu IT yang lain
Whatever it is...I have to admit
That they are senior than me
And I'm still new in this area

"Kuatkan la semangat"

0 comments: