Thursday, October 8, 2009

Penat teramat

Hari ni agak penat
Kelas 6 waktu...6-6 waktu saya mengajar ye..
Dah tu kelas berturut2, gap 1 waktu
Pagi tu saya dah balun lepak kat kantin 1 jam...heheee

Lepas je kelas, ada lak meeting
Since saya banyak kelas hari ni, so saya tak pegi la ke pejabat
Kul 1.45 baru gi pejabat sebab ada surat kat pejabat kononnya la...
But then...baru tahu yang ada meeting
Kelam kabut cari kertas cos buku meeting x bawa

Meeting kewangan...hukhukhuk
Sampai kul 2.45 lak tu
Sadis sungguh!!!

Balik2 umah kelam kabut makan, mandi n solat
Dah janji ngan Intan nak keluar gi wat facial
Mula2 macam tak jadi...but she text me and ajak keluar
Hoho...berdesup macam superman
Makan main telan aje...sepinggan penuh lak tu..lapar weh!!

Arah tuju ronggeng kami petang ini ialah Mawar Anggun melayu punye eh
Buat facial resdung
Both of us ada resdung...hehehe....
Saya yang paling kritikal kot
Sebab...saya adalah hantu laksa
And saya tak penah wat apa2 treatment except makan ubat bila sakit and rasa miang satu muka

Bukan tu aje...
Ini la 1st time saya wat facial secara berbayar kat kedai
Selalunya pon cuci ngan pencuci muka
Or paling rajin pon wat mask putih telur tu kira rajin tahap dewa la
Patut rekod dalam Hari Ini Dalam Sejarah

Sekarang saya rasa letih amat...
Sebenarnya lepas buat facial tadi dah rasa ngantuk2
Tapi kena settle keja dulu baru boleh tido...

Esok ada kerja penting yang menunggu di sekolah
Kena wat surat buang sekolah...
I have something x siok pasal berhenti and buang sekolah ni
Tell u later if i have time...
Rite now have to concentrate to my work
Tapi nak gi makan dulu...lapar lagi ni
mak masak sambal tumis udang, mana tak teruk sakit resdung ni


See u soon my dearest blog...and tc

0 comments: