Monday, October 12, 2009

Datang Bulan

Tau tak datang bulan tu hapa???
Ala...yang datang setiap bulan tu
Kalau perempuan normal datang la bulan2
Ada jugak yang datang berjarak2 bulannya
Sekurang2nya dia akan datang jugak untuk keluarkan darah2 kotor
Lain la kalau dah menopaus kan...

Dulu masa sekolah, tingkatan 1/2 (sesi petang)
Baru mula2 nak mula datang bulan
Tak gheti2 lagi nak kira hari datang bulan
Ada la cikgu2 perempuan petang yang memang standby pad
Kalau tiba2 time sekolah datang bulan je...mesti cari deme
Beli pad ngan deme, cikgu2 caj 20 sen untuk sekeping

Itu dulu la...masa saya jadi student
Tapi sekarang...saya dah tak jadi student

Bermula dari memberi pad pada satu hari kepada seorang pelajar form 3 yang agak terdesak
Saya dicari2 pelajar2 'terdesak' yang lain, yang sekelas dengan pelajar tu
Rasa macam dah jadi supplier plak sekarang ni
Tapi saya free of charge ye
Saya bukan nak jadi pembekal
Mahupon penjual
Kalau kebetulan ada salam beg saya, kira rezeki budak tu la
Selebihnya saya hanya membuat langkah berjaga2 je
Mana nak cari cikgu saya dulu yang ada simpan sebungkus pad

Tapi hari ni saya amat2 berharap
Berharap yang saya tak dicari lagi pasni
Kan ke cikgu2 melayu sekolah tu berkira ngan students
Kan ke cikgu2 melayu macam penagih dadah je masuk kelas

0 comments: