Monday, November 30, 2009

Ketulusan Hati

Waaaa....dah seminggu tak update
Agak busy dengan Project X
Alhamdulillah...sudah settle semua project tu
Cuti sekolah seminggu yang benar-benar best

Entry kali ni bukan nak cerita pasal Project X saya tu
Saya masih lagi penat, jadi alkisah projek tu harus dipostponed
Untuk kali ni saya nak bebel pasal perkara lain

Okehhh....
Anuar Zain...hmmmm, sapa yang tak kenal diakan...?
Dari kecik sampai besar semua mesti kenal dia
Dulu saya memang minat dengan lagu dia..khayal beb!!
Sekarang...hohoooo...nak tunggu habis satu lagu tu seksa amat

Tapi jap-jap tadi (dalam satu jam 15 minit tadi la...)
Saya tengok Astro Oasis...lagu Ketulusan Hati
Peerghhhh....masuk ke jiwa betullllll!!!!!
Tak caya??? cuba la dengar lirik dia betul-betul
Ataupon tengok la Astro Oasis jika berkesempatan
Selama ni saya ingat lagu tu lagu jiwa-jiwa...cinta-cinta
Rupanya lagu beunsurkan ketuhanan
Betul-betul rasa diri ni kerdil
Silap la persepsi saya

************************************************

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Cintaku hanya indah
Hanya bahagia untuk selamanya

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk diri-Mu
Kau biarkan kasihku

Mencintai-Mu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis
Hanya tulusnya hati
Mencintai-Mu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk diri-Mu selalu

************************************************

Dan satu lagi.....
Saya menunggu lama untuk menyaksikan peristiwa penting
Acara menyalin kelambu Kaabah
Yang ni tak record pon...
Teruja...Kagum...Kelu...
Semua perasaan jadi satu
Terima kasih Astro Oasis sebab mengotakan janji
cuba la search kat youtube...mungkin ada

0 comments: