Tuesday, November 10, 2009

1st anniversary

Hari ni genap la setahun
Happy Anniversary Wonn!!!!



Biarpon mood saya agak tidak stabil
Tapi saya tidak melupakan tarikh keramat (10 Nov)
Kengkawan kat facebook sume bercakap tentangnya
Sudah setahun...huhu!!!

Anniversary apakah ini???
1st year wedding anniversary..????
Oh no...i'm single but not available
Or dalam status friendster..."It's complicated"
Jadi...? apakah???







...............












..............









Saya sudah setahun bergelar cekgu..lalalala

Tahun pertama yang memang mencabar
Alhamdulillah..berjaya juga den habiskan
Tahun depan mengharap yang terbaik..
I'll do the best...insyaAllah!!!


Fairy Wonn will be the great teacher one day

Kenapa saya moody hari ni??
Yang pertamanya..
Kerana saya harus bekerja keras selepas seminggu berkursus
Keduanya...
Saya perlu lebih bekerja keras kerana minggu depan akan berkursus lagi
Ketiganya...
Frustated...tak perlu diceritakan disini..biarlah rahsia...

Whatever it is...
Life must go on
Nah munge ros ungu...


Cheer up girl!!!!
Apa??
Tak cantik??



Amek munge ros pink ni...

Tak cukup lagi????
Udah2 le tu....
Duit gaji dah habes ni
Lambat lagi gaji nak masuk
Piap kang ar....

0 comments: