Monday, November 23, 2009

Ina's Wedding

Akhirnya saya hadir juga di Majlis Perkahwinan Azlina & Nasri
Ini pon beriya-iya nak pergi jugak sampai menyusahkan orang lain
The wedding in on 21st November...hari saya tamat kursus
On the way balik, Yat drop saya kat highway Juru
Terkedek-kedek lari ke stesen Shell dengan hadiah yang baru aje dibaluk dalam keta on the way back tu

Ina ni sama-sama posting tahun lepas ngan saya
Dan banyak membantu masa susah di sekolah
Rasa tak syok plak kalau tak pegi
And if saya sampai umah baru nak bertolak semula ke Kulim
Jawabnya memang tak sampai
Kalau sampai pon dalam tido aje la

Makan kat umah Ina sangat la sedap
Ada laksa and ais kacang lagi tu...
Terasa macam nak pegi tambah and tambah lagi
Sebab dia wat ala-ala buffet
Saya plak dah jadi terbiasa dengan buffet sampai tak malu gi menambah
Haish...

So...
Cuci mata dengan gambar low-quality ini oke...















Harapnya takde biased dalam agihan kerja antara orang yang belum kawen ataupon baru kawen
Dan juga jangan la nak buli yang belum kawen aje kan dengan keja menghantar murid bagaaai

Sangat tak puas hati dengan statement seseorang
"Tak boleh la kacau Ina lepas ni dengan aktiviti sekolah"
What da ****
Macam tu saya pon nak kawen gak

Saya maseh lagi geram kerana orang lain yang bekerja tapi orang lain yang berendam
Apakah maksud itu??
Biar saya seorang yang tahu

0 comments: