Saturday, November 14, 2009

He arrived safely

Ceritera pada petang Khamis yang syahdu

Hangen seh ngan Khairul
Siyes tak puas hati ngan servis dia
Takkan sesekali saya promote tempat tu pada sesapa
Si dia sampai kul 6 lebih
Sengaja saya ngan Abang Nasir datang awal
Untuk melihat condition si dia
Tapi....
Adakah patut Khairul pass urusan seterusnya kepada orang lain??
Siyes seh...rasa macam mau makan dia aje
Takut kena marah ngan kami la agaknya
Tu yang sengaja wat2 ada hal di luar
Dia dah baca statement saya ke sebelum ni?

Bila si dia sampai
Terus kami periksa tanpa pedulikan Meera
Meera adalah kawan Khairul yang telah diamanahkan untuk bagi yutaka
Heheh...sudah namakan si dia sebagai "yutaka"

Yutaka masa tu basah weh..
Basah kuyup...sedangkan hujan belum lagi turun biarpun mendung
Minyak pon tak full seperti dijanjikan
Body dia selain basah..agak kotor...
Kesian yutaka...
Yang lain2 sume Abang Nasir yang check
Saya tidak tahu..huhuhu

Masa explanation ngan minah Meera tu, ujan lebat
Tak sempat nak check enjin yutaka

Pulanglah saya bersama yutaka di dalam hujan

Tak sempat nak check kat umah sempat dah nak maghrib
Dan juga segan pada jiran2 jika terlalu poyo...Hahahaha




2 comments:

Wanni Doll said...

teringin nak dating ngan Yutaka anda..bila bole bawak sayer n baby Adam merasa pi dating ngan Yutaka nehh??congrats..

Teruterubozu Anamae said...

tq...nanti aku bawa ampa jalan2 ngan yutaka ye