Monday, November 23, 2009

Cuti sekolah sudah bermula

Yippieeee
Cuti sudah bermula.
So...apa plan anda??

Saya baru saja habes berkursus
Kursus EDICT yang panjang
Tapi sangat berbaloi

Mesyuarat guru akan diadakan 29-31hb disember
Maseh jauh...but need to start thinking
Have to draft Program Peningkatan Kendiri
Apakah program tu?
Saya pon tak tahu....

Tahun depan big boss dah merancang aktiviti yang lebih agresif
Program ala-ala tentera
Mampukah saya nak ikut??

Huh...
Lupakan sekolah seketika okeee
Cuti harus dimanfaat sepenuhnya
Sebelum tenaga dikerah tahun hadapan

YES
Hihihi..it come again
Tapi saya sudah shopping di Alor Star ari tu

One week di Alor Star sangat best
Setiap petang saya dan Yat membuat lawatan muhibbah
Lawatan ke semua mall yang ada di sana
Waaaa.....kempis sudah poketku....
Siap dapat sepersalinan lagi..APA CERR???
Sepatutnya saya berjimat sebab sudah ada tanggungjawab
Tak boleh jadi ni Wonn....

Oh ye...
Latihan bola jaring dah pon dimulakan
Bukan latihan secara agresif
Tapi cukup la buat syarat untuk pilih pemain
It's better than nothing, right?

Harapnya tahun depan adalah lebih baik dari tahun ni
Caiyo Wonn!!!

0 comments: