Wednesday, December 23, 2009

Hati Terluka Part 2

Masih ingatkah lagi dengan post hati terluka
Sila view semula jika ingin tahu kesinambungan cerita

Biarpun sudah lebih dari seminggu
Saya masih lagi tak dapat hilangkan trauma itu

Trauma yang melanda
Menikam-nikam jiwa
Selemahku lemah daku berserah

Eceh...layan lagu Elite lak

Oke...kembali kepada topik
Tatap ajelah gambar-gambar di bawah ye...

Nampak tak???

Ha...situ la...satu skrew getah hilang

Er...jenuh nak tangkap gambar ni...
Dari depan tak nampak sangat...but terhiris jugak la hati ini

Ha...see...terhiris hati beb!!

Inilah yang dinamakan kecuaian
Haruskah saya salahkan orang-orang yang berada di situ?
Haruskah saya salahkan kereta di hadapan?
Atau haruskah saya salahkan orang di sebelah?
Hukhuk....sekali lagi
Inilah namanya kecuaian

Maka..semasa servis 15hb lepas
Saya berjaya countim baikkkkk punya dengan minah Perodua tu
Hahaha...ini semua supaya abah tak tahu...
Jangan plak ada yang notty bagitau kat abah ye..

Setakat ni abah cuma perasan skrew tu hilang
Dan saya dah pun pasang yang baru
Cuma yang satu lagi tu aje yang belum ada penyelesaian
Wat masa sekarang berjaya lagi disorokkan
Akan datang??? Hanya tuhan yang tahu

Abang Ejam suggest...
Cat aje bahagian yang bercalar tu
Pakai cat pagar..amek kaler putih
Sementara waktu sementara tak nak tukar cat lagi

Another solution
Abang Ejam juga cadangkan pakai splitter
Tapi sapa nak pasangkan??
Kena tunggu dia balik la...
Perlu menabung dari sekarang
Sementara nak balik tu...haruslah kena marah dulu ni...


Yang warna kelabu bawah skirting tu dinamakan splitter

Third solution
Pasang aje sticker melarat2 dari bawah naik ke atas
Tempatnya leh countim ngan Cikgu Tashir
Tapi Abang Ejam tak bagi
"Nanti lagi nampak pelik..."

Last but not least...
Buat tak tahu aje
Hahaha..ni memang gamble abes nih!

Saya juga berminat dengan eye lid di bawah
Agak murah...cuma RM55
Abang Ejam yang tolong google...
Tapi saya tak contact lagi
Ada lagi ke ek??? Harap-harap masih ada

Lamp eye lid ini akan membuatkan mata yutaka lebih sepet..walla

PENGUMUMAN! PENGUMUMAN!!!

Saya adalah OKB
Orang Kaya Baru
Huahuahua..(gelak jahat sekarang juga)

It's a backdated babe!!
Backdated dari imbuhan perumahan
Juga menerima Bantuan Khas Kewangan

Hip hip horray!!! Makcik kayooooo!!!!

0 comments: