Wednesday, January 28, 2009

Eskemgoreng ke....cekodok?

Ni la yang malas bila jadi orang kreatif ni..macam2 dogaaan....

Ate..tak best ke cekodok tu?
Mula2 memang la rasa buruk
Bukan buruk je...huduh pon ada!
Tapi kan ke sedap makan cekodok
Tambah2 lak time lapar...
Makan lak ngan air teh panas
Idak pon ngan kopi 3 in 1
Paling2 pon dengan milo panas
Makan sambil tengok tv.
Nikmat seh!!!!

Sekarang saya dah positif kembali

Kenapa nak malu??
Lantak deme la kan...
Yang penting saya dah wat sehabis baik
Deme tu tak tengok dunia luar lagi
Pedulikan la deme tu....

Sebab apa lak nak malu....

Kan saya adalah saya
Kena la jadi diri saya
Mungkin cara saya lain
Tapi kan ke saya adalah saya
Mana nak sama ngan cikgu lain
Terbentuknya saya pon dari 48 kromosom
Yang nyata berbeza dengan makhluk yang lain
Ate adik beradik sendiri pon lain2 sifat
Inikan pulak cikgu yang confirm2 bukan dari mak bapa yang sama
Haish betul....kan dah kata ikut suka saya la!

Sekarang saya bangga dengan cekodok. Ramai lagi yang guna nama komersial tu...
1) Encik Choqcodoch yang terer it pon pakai nick ni dengan selambanyer...
2) Ade gak kete yang pakai nama Chour-Ko-Doch dengan penuh rasa bangga, siap lekat nama kat belakang kereta lagi.

Dan saya..setakat gelaran tu apa la sangat...saya akan jadi cikgu paling garang lagi..hahaha..
Okey la, "Encik Chorkodouh" kat nset saya dah memanggil2...

0 comments: