Sunday, March 22, 2009

Cuti sekolah dah habes weh...

Mulai esok saya kena bangun awal semula selepas seminggu bermalas-malasan dan datang sekolah seperti "sekolah sedara mara yang punya". Hadeh....malasnye la.

Sebab:
1) Esok ade perhimpunan
2) Esok pakai jadual waktu baru di mana jadual itu menyebabkan saya sesak nafas pada setiap hari Isnin, Selasa dan Jumaat.
3) Esok ada kerja yang banyak menunggu
4) Kena jumpa kaunselor itu....hukhukhuk...apa ye agak2nya dia nak cakap...

Persediaan saya menjelang hari esok....
1) Saya dah siap semak kertas soalan peksa US1.hihihi..
2) Saya dah siap print sijil utk netball team under 18 n 15....akhirnya...
3) Saya dah pikirkan baju pe nak pakai
4) Saya dah isi air dalam bekas, sediakan kain sembahyang...(ade kene ngene ke?)
5) Saya dah isi minyak keta...(yang ini sangat penting!)

Apa yang belum pulak..?
1) Saya belum siapkan laman web sekolah..tapi saya ada buat penambahan tau..werk!
2) Saya belum wat check list untuk apa yang saya kena buat esok dan sepanjang minggu depan kerana saya tau...minggu nak datang ini adalah minggu yang paling sibuk...

Kengkawan yang posting di Sabah dan Sarawak, pesanan saya "udah2 le bercuti..."

0 comments: