Sunday, January 10, 2010

Cerita Sekolah

Seminggu dah bersekolah
Minggu pertama adalah sesi pengenalan
Pengenalan guru-pelajar
Tentang buku yang nak digunakan
Tentang sukatan pelajaran
Juga format peperiksaan dan kerja kursus
Tapi minggu ini amat la memenatkan bagi saya la

Pagi  petang pagi petang ada kat sekolah
Hari kedua kami dah mula membuat latihan bola jaring
Alhamdulillah...pagi Sabtu sudah ada senarai pemain

Juga untuk rumah sukan
Sudah ada nama peserta
Biapun masih perlu tapisan
Kira memberi gambaran "masalah akan selesai"

Betul-betul memenatkan
Minggu depan sudah masuk sesi P&P
Jadi perlu lebih banyak masa diperuntukkan untuk membuat persediaan
Kali ini...tahun ini...saya akan lakukan yang lebih baik lagi
Tahun lepas...saya redah dan rempuh sesuka hati heheheh
Ya...untuk saya Ya untuk Yakult
Saya Pasti Boleh!!!

0 comments: