Friday, October 16, 2009

Cuti dan Pasar Kemboja

Hari ni sekolah saya cuti...
Kak Aja kata saya sekolah tamil...sebab tu cuti
Pagi2 da teringat2 nak pegi Pasar Kemboja
Malam semalam dah pesan kat Kak Aja suh bawa helmet Jannah
Kang takde helmet, Jannah lak gedik2 nak ikut camne??
Kan ke kesian...

Matlamat saya untuk cari tudung syiria
Tapi sekarang ni bukan lagi musim dia...susah nau nak jumpa
Saya ni pulak agak kurang follow pesen2 tudung ni
Bila dah out-season baru la hegeh2 nak cari

Yang jadi teringin sangat kat tudung syiria ni sebab dok ushar blog2 tudung n orang bertudung canthek2
Tengok diorang pakai macam kiut ajeeee
Pakai skaf tudung syiria tu ngan selendang...huhu...
Look very gorgeous, seriously!! Arabian look sangat...
Kat KL senang la kot nak dapat...PB mana nak jumpa







Kalau pakai tanpa skaf tudung syiria tu melekat je kat muka kan...
Kira skaf tu bagi nampak elegen la



Kat pasar kemboja tadi ada ja tudung syiria...dalam beberapa design
Tapi...huduhnya yang amat...wat rugi duit je beli
Saya beli selendang je..tu pon sehelai
Ada design paddlepop...pelangi...bagaaai laaaa
Saya pilih yang bawah ni..





Saya jumpa 2 cikgu SMKBS kat Pasar Kemboja
Deme pon soping gak...bawa anak yang tak skool berjalan


Isnin lepas saya join geng2 cikgu ERT soping kat Alial
Masuk2 je saya dah sambar satu selendang...sangat gumbira
Balik umah macam susah sikit nak betul2kan kat bahagian depan selendang tu
Kain hapa ntah...tak kenal la kain ni...
Saya dapat selendang yang bawah ni lak..






ada batu2 berlian kat ujung dia

Agak2 gorgeous dan elegan tak bila saya pakai nanti???
Agak2 bila saya nak belit2 tudung tu n pakai keluar????

0 comments: