Thursday, June 11, 2009

Kawen kawen kawen....

Gambar masa Rhohimah dan pasangannya and also abang Rhohimah melangsungkan perkahwinan. Rhohimah atau lebih dikenali dengan nama LO-YOU kahwin pada 30hb Mei yang lepas. Canthek sangat...rasa macam bukan lo-you tapi kat atas pelamin pon dia leh wat selamba derk jer....xde kontrol2. Perkahwinan ala2 Bollywood dengan lagu2 hindustan....Kajol tengok mesti nangisnyer lah...



Tahniah pada pasangan2 pengantin yang melangsungkan perkahwinan pada cuti sekolah ini dan buat teman2 yang sudah bertukar gelaran tu (especially yang menghantar undangan kahwin...antaranya Alia-Fadzli, Zul dan pasangan, Mili dan pasangan, serta Suhaili dan pasangan...), tidak terlewat untuk diutuskan ucapan

SELAMAT PENGANTIN BARU

dan
SELAMAT MELAYARI ALAM PERKAHWINAN

~ best of luck from me...with love ~

2 comments:

MR.KUMAR said...

, marah, dan frust neh... kawin tak ajak kawan.. abis sekolah.. lupalah.. dulu bukan main lagi menggedik ke hulu kehilir ngan aku nie.. hehehe.. tapi tak perlah.. dah selamat bersanding nie, tumpang2 lah aku doakan dia panjang umur, murah rezeki.. kekal ke akhir hayat dan dizuriatkan anak2 yang soleh dqan solehah... seronok tengok kawan2 dah kawin.. hang bila lagi asmaq? huhu

Teruterubozu Anamae said...

hahha...tau xpe...aku pon dia jemput 2 hari sebelum majlis.naseb baik dia jemput, klu x....mmg putus sahabt la.

aku??em...xpe la...biar kawan2 di gerbang bahagia dulu.aku nyusul kemudian2 la...